Foto´s - Reisverslag uit Parnaíba, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Parnaíba, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu

Foto´s

Blijf op de hoogte en volg Cecko en Ilse

23 Oktober 2012 | Brazilië, Parnaíba

Hier dan eindelijk een link naar onze foto´s

(Als je hierboven niet op kan klikken, kopieer dan alles even en plak het in de adresbalk)

Veel kijk plezier.

• 24 Oktober 2012 - 09:22

Liduine:

mooie foto's!!! misschien valt het voor jullie wat tegen, maar 'ik vind de foto's prachtig! geniet van al dat moois...

• 24 Oktober 2012 - 10:52

Ellen:

Ziet er goed uit! Leuk om wat beeld te hebben bij jullie spannende verhalen ;) GENIET nog van jullie vele ondernemingen.

XxX

• 24 Oktober 2012 - 20:48

Anita:

Leuke foto's! Hopelijk volgen er regelmatig meer! Geniet!!! XXX

• 25 Oktober 2012 - 22:02

Monique:

Hartstikke leuk die foto's. Vooral als je steeds weer nieuwe foto's in al oude mappen weer ziet. Zo blijf je altijd iets zien. Of is het de truc om ons steeds weer al jullie foto"s te bekijken ;)

• 26 Oktober 2012 - 21:18

Peter:

Leuke foto's.
    Geniet van jullie reis.

• 27 Oktober 2012 - 15:30

Remy:

Wow! Erg mooie foto`s! Jullie zien er uitgerust, ontspannen, knap en gelukkig uit :-)

Fijn dat we jullie kunnen volgen op deze manier!

• 27 Oktober 2012 - 20:25

Mama Van Cecko:

Ik ben het helemaal eens met remy ....jullie zien er erg goed uit op de foto's...fijn om te zien..... en dat jullie zo genieten en zulke mooie gebieden zien en het vervolgens ons laten zien :-)dank veel liefs mama

• 30 Oktober 2012 - 12:16

Vincent Jansen:

Ahh, het is allemaal dus wel echt gebeurd :P