Nieuwe foto´s - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu Nieuwe foto´s - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto´s

Blijf op de hoogte en volg Cecko en Ilse

29 November 2012 | Brazilië, São Paulo

Er zijn weer nieuwe foto´s. De reisverslagen laten nog even op zich wachten, want wij moeten zo de bus halen richting de Pantanal :D.

Veel kijkplezier!

Remy:

Jeeej nieuwe foto`s!

• 30 November 2012 - 17:22

Liduine:

leuke foto's! mooi om te zien en beetje mee te reizen. xx

• 30 November 2012 - 18:40

Ellen:

Wow, wat een foto's weer! En wat zien jullie er goed uit! Echt heel mooi aaaassshoooolle!

• 30 November 2012 - 21:11

Monique :

Hartstikke leuke foto's. En wat Liduine zegt: gelijk "een beetje meereizen" en leuk om bepaalde plekken ook te herkennen. Ik zou graag weer terug willen.
    XX

• 01 December 2012 - 20:30

Anja Meesters (moeder Remy):

Hey Cecko en Ilse.

Ik kan het niet laten om ook even wat te schrijven. Iedere keer geniet ik van jullie verslagen en foto's. Wat een ervaring, wat mooi allemaal.
    Een goede reis verder en ik blijf jullie volgen.

Groetjes

• 02 December 2012 - 17:10

Mama Van Cecko:

Prachtige foto's............mooi om te zien.....doen jullie goed...liefs mama

• 02 December 2012 - 18:56

Andy:

Heej saampjes,

Het gaat voortreffelijk met jullie, KEIGAAF.

Alleen jammer van die foto's?! Die zitten wij hier te kijken met natte sneeuw en kou. Jullie snappen wel dat wij van die kiekjes ook weer zin krijgen om de rugzak op de rug te gooien. Dus geen foto's meer van grote potten bier, overheerlijek BBQ-stokjes, blauw zeewater en witte stranden en ga zo maar door. Die vieze zwarte tenen van Cecko en die 'mooie' slaapvertrekken daar blijven van thuyis. Oké! THANKS alvast.

NEE HOOR, ga zo door en laat ons maar aansukkelen hier!

Stay safe and take all the joy.

• 05 December 2012 - 21:29

Peter:

Mooie foto's!
    Zo te zien hebben jullie het nog goed naar de zin.
    Geniet....en de verhalen lezen we binnenkort wel.

PS: Daar ook al Sinterklaas gevierd? ;-)

• 08 December 2012 - 11:28

Ed Rech:

Heb vandaag voor het eerst gekeken hartstikken mooien foto's.
    Ben eigenlijk wel een beetje jaloers,ga jullie vakker bekijken .
    En mischien kunnen we een keer skypen,veel plezier en goei weer eneen hele goede reis geswenst.

• 08 December 2012 - 22:49

Joke (België):

Wat zien jullie er goed uit! Heel fijn dat jullie trip zo leuk is! Geniet binnenkort maar van jullie fijne kerst in Floripa. Hier alles oké, ik heb ondertussen twee roomies gevonden in de hostel, twee Braziliaanse brores, en we wonen inmiddels al drie weken in een miniflatje in Praia do Futuro op 200m van Croco Beach, dik oké dus! Heel veel liefs xxx