Aankomst - Reisverslag uit Belém, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Belém, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Cecko en Ilse

02 Oktober 2012 | Brazilië, Belém

Zo, de eerste reisdagen zitten er op. Zondagochtend vertrokken vanaf schiphol richting Belém, met een tussenstop in Rome en in Sao Paolo. Nog wel twee uur vertraging gehad op onze toch al lange reis, maar uiteindelijk zijn we goed aangekomen.

Bij aankomst hebben we zo snel mogelijk een taxi opgezocht om ons naar de boot richting Cotijuba te brengen waar we een pousada hebben gereserveerd voor de eerste vier dagen.

Na een heftige reis op de boot (met heul veul golven) kwamen we aan in de haven van Cotijuba. Hier bedachten we ons mooi op tijd dat het misschien best handig was geweest als we hadden gepind op het vliegveld. Nu zijn we maar te voet richting de pousada gegaan :).

De avond is rustig geweest. We zijn lekker op tijd naar bed gegaan. We hebben amper geslapen, maar dat komt hopelijk in de komende dagen nog wel goed.

Vanochtend toen Ilse naar buiten ging zag ze een aap. Na heel enthousiast een paar foto´s te hebben gemaakt bleek deze alleen vast te zijn gemaakt aan een kabel tussen twee bomen. Weg pret.

Naast het aapje hebben we ook nog twee aparte buren. Het is een duits stel dat heel lang in de Philipijnen heeft gewoond en engels tegen elkaar praat. Ze komen vrij arrogant over. Zonderde zich vanochtend meteen af en deden alsof de pousada van hen was.

Bij deze willen we ook nog iedereen bedanken voor het ontzettend leuke feest afgelopen vrijdag. We hebben er enorm van genoten en waren blij om iedereen nog even te zien :). Bedankt dus voor jullie komst en alle giften.

Tot het volgende bericht.

Veel liefs,
Cecko en Ilse

• 02 Oktober 2012 - 17:40

Remy:

Heujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jullie leven nog én hebben al een aap gezien! :-P
    Aapjes, dat zijn jullie.

Geniet ervan daar in Brasil! En laat die buren maar lekker links (of rechts) liggen.

Xx

• 02 Oktober 2012 - 17:41

Vincent Jansen:

Pics or it didn't happen ;)

• 02 Oktober 2012 - 18:47

Francis:

Klinkt goed....Veel plezier

• 02 Oktober 2012 - 19:40

Anita:

Leuk al zo snel iets van jullie te horen! Ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet!!!

• 02 Oktober 2012 - 19:47

Viktor En Rosa:

Gelukkig moeten jullie nog maar 14 maanden ;) het halve werk is een goed begin.

• 02 Oktober 2012 - 21:22

Monique:

Vanmiddag nog gekeken of er al een bericht was. Zo snel kan het dus gaan. Ga nu maar lekker uitrusten, bijkomen en genieten van je reis. De foto van jullie op Schiphol is leuk. ik zal hem doorsturen per mail. Liefs Xx

• 02 Oktober 2012 - 21:22

Monique:

• 02 Oktober 2012 - 21:32

Liduine:

Gewoon die ketting wegfaden, dan lijkt het net echt! en rare mensen kom je overal tegen...negeren! Geniet vooral van je rust en van elkaar en van dat prachtige land!! Al een goede caipi gedronken??

• 02 Oktober 2012 - 21:48

Linda:

Hey Ilse en Cecko,
    Leuk om jullie eerste verslag te lezen!!
    En dat Duitsers rare mensen zijn, daarvoor hoef je niet naar Brazilië om dat te ontdekken hoor. Wij hebben tijdens onze vakantie in Duitsland een paar hele vreemde exemplaren gezien, wat goed was voor een heleboel (leed)vermaak. Zoals Arjan zou zeggen; geen leuker vermaak dan leedvermaak....

En leuk nieuws: Casper kan al staan! Hij was al een paar dagen bezig met zich overal aan op te trekken en gisteren (als cadeautje op onze trouwdag) stond hij ineens zelf overeind aan de salontafel. Zo knap! En uiteraard ben ik dan apetrots (om even met jullie mee te denken ;))
    Geniet ervan!!
    Liefs Linda, Arjan en Casper

• 02 Oktober 2012 - 22:32

Ellen:

Hey Chick en Checko! Wat leuk om al zo snel een verslagje te lezen. Zolang jullie nog niet aan de ketting liggen zal het allemaal goed komen, maar wel zielig voor het beestje!

Ik ben super blij dat Jan en ik vrij zijn geweest, leuk jullie nog ff te zien. Was zeker de moeite waard!
    Heel veel plezier en laat je verrassen door nog meer gekke mensen zou ik zeggen ;)

Dikke kus Ellen

• 02 Oktober 2012 - 23:01

Mama Cecko:

Het eerste verslag van jullie reis..wat leuk....ik moest gelijk al lachen om het aap-verhaal....zie het voor me....en misschien kunnen je buren kuilen gaan graven .....en er in gaan zitten dan hebben jullie er geen last
    van ....doen ze op het strand ook......:) rust lekker uit .....liefs

• 02 Oktober 2012 - 23:33

Peter:

Ha mutsen, en maar zeggen dat je zelfs nog wist waar de pinautomaat op het vliegveld in Sao Paulo zit. Je had 5 uur de tijd om te pinnen!!! Al doende leert men zullen we maar denken.
    Waarom heet deze site eigenlijk "de EERSTE wereldreis "? Is dat een verkapt dreigement of een belofte?

Zorg dat jullie genieten van deze eerste dagen, even uitrusten en bijkomen van de laatste paar weken is verstandig en hard nodig. Letterlijk even afstand nemen zodat je fris verder kunt.
    bedankt voor je sms-je. Liefs Peter

• 03 Oktober 2012 - 10:34

Lise:

Waaaaaaaaaaaaaaaaah!!
    Arm aapje.. Stomme buren.. Pinnen doe je maar ergens anders! En jullie bedankt voor het feest! Was echt super gezellig en fijn :)
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaah!! - dat jullie het even weten...

Xx.

• 03 Oktober 2012 - 11:31

Dannielle:

Zo, nu kan het dan eindelijk beginnen.
    Focus je niet teveel op anderen zoals dat rare stel maar geniet van elkaar en van een prachtig avontuur wat in jullie voorschiet ligt.
    Heel veel plezier en pas goed op.

Liefs,
    Daan

• 03 Oktober 2012 - 20:57

Oma Joyce:

Lieverdsm Gelukkig zijn jullie beilig en wel gearriveerd op jullie eerste plaats van bestemming. Ik weet ong. waar het eiland ligt maar ikzal mijn Brazilie kaart moeten gaan opzoeken waznt mijn Atlas is daarvoor toch nog te klein.
    Geniet heerlijk in de zon en van de rust. Tot de volgende keer. heel veel liefs voor jullie beiden.

• 03 Oktober 2012 - 20:59

• 03 Oktober 2012 - 20:59

• 04 Oktober 2012 - 23:59

Andy:

Da was un fijn fisje nie! En nu lekker efkes dur vaan geniete, tis veurbij veurda ge ut deur het. Ech nie.

Schrijf maar mooie verhalen voor de thuisblijvers en doe er trouwens wat leuke plaatjes bij.
    Reis veilig en leef gezond. Pak op tijd een lekkere fleske (0,7 lt) bier. Geniet van alles wat jullie pad gaat kruisen. Enjoy life for the max!

Houdoe war,
    Andy.

• 08 Oktober 2012 - 21:24

Chantal:

Wil jullie heel veel plezier wensen, geniet ervan!

• 09 Oktober 2012 - 02:16

Mirjam Australie:

HEEL VEEL PLEZIER EN HEEL VEEL GENIETEN! ik volg jullie vanuit Australie, wie weet meeten we nog ergens!!!!!! Dikke KUS