Foto´s Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu Foto´s Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu

Foto´s Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Cecko en Ilse

15 Maart 2013 | Thailand, Chiang Mai

Lekker snel weer, maar bij deze, onze foto´s van Chiang Mai.

Photobucket was vol, dus we hebben ze verdeeld over twee accounts. Vanaf nu gaan we verder met ilseencecko

Deel 1:

Deel 2:

Veel kijkplezier :)

P.S. Een volwassen olifant weegt tussen de 2 en 4 ton. Dit geeft een beetje inzicht in hoe groot het gouden beeld in Bangkok was (5,5 ton massief goud).

• 15 Maart 2013 - 14:58

Anita:

Zo dat waren weer heel wat foto's! Moest die van gisteren ook nog bekijken, en het verslag nog lezen, dus had wel wat te doen, haha! Mooie en leuke foto's en jullie zien er happy uit!
    Bevalt het daar beter of missen jullie NL nog steeds? Geniet en tot het volgende verslag, XXX Anita

• 15 Maart 2013 - 18:34

Monique:

Die foto's waren echt snel ge-upload. Ze zijn weer leuk om te zien. Het valt wel op dat de olifanten geen slagtanden meer hebben. Ik hoop dat jullie over een paar maanden nog weten hoe je die gerechten moet klaarmaken. Ik wil ze graag proeven. Nog een goede reis.
    XXX

• 15 Maart 2013 - 18:35

Ellen:

Jullie stralen!!!! Zo gaaf om te zien! En gewoon aan de bitterballen... Was wel echt Nederlands, aan de 'belegde broodjes' te zien ;)

• 15 Maart 2013 - 19:50

Mama Van Cecko:

Deze foto's zijn ook weer prachtig...vooral met de olifanten en het koken ...mooi mooi mooi ....ben benieuwdh naar de volgende activiteiten en wens jullie heel veel plezier liefs mama

• 15 Maart 2013 - 21:56

Jacqueline:

Hoi,
    Wat zien jullie er goed en ontspannen uit! Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken.Leuk dat we door het reisverslag ook alles "meemaken"en "mee mogen kijken"; ik ben niet zo avontuurlijk en zal het niet ècht zien maar deze manier bevalt me prima! Geniet verder en laat ons lekker meegenieten.
    Gr. Jacqueline

• 17 Maart 2013 - 16:42

Liduine:

mooie foto's; ziet er goed uit ! en volleerde koks zo te zien.
    xx

• 18 Maart 2013 - 10:08

Lise:

En jaloersmakende foto's weer!! :D

• 31 Maart 2013 - 12:48

D&A:

Heej reislustig stel,

SUPERGAVE foto's komen er door zeg! Uhhhm lekker kijken naar voor ons bekende plekskes. Even wegdromen terwijl we naar buiten kijken op een licht sneeuwerige eerste Paasdag.

Stay safe,

D&A.