Florianopolis - Reisverslag uit Jurere, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu Florianopolis - Reisverslag uit Jurere, Brazilië van Cecko en Ilse - WaarBenJij.nu

Florianopolis

Blijf op de hoogte en volg Cecko en Ilse

04 Januari 2013 | Brazilië, Jurere

Lieve mensen,

een heeeel kort berichtje, want wij gaan nu echt vertrekken uit Brazilie.
Wij hebben 3 weken gelden een halve week in het zuiden van Floripa gezeten, om daarna door te gaan naar het noorden om lekker bij familie te zijn.

We hebben dan ook een goede 2,5 week met Robert, Stefanie, Stijn en oma Madlener in een huis gezeten. Na een week werden wij weer gevolgd door Liduine en Wisse, die het stel compleet maakten.

We hebben wat dagtochtjes gedaan. Robert heeft ons veel van Floripa met de auto laten zien in de eerste week.

We hebben heerlijk kerst op het strand en 's avonds thuis gevierd. We hebben oud en nieuw samen met vrienden van Liduine en Robert en hun vrienden en buren gevierd waardoor we uit eindelijk met een grote groep waren. Met zijn allen hebben we hapjes en avond eten gegeten, om daarna naar het strand te vertrekken, waar iedereen geheel volgens traditie helemaal in het wit zijn 7 golfjes in de zee sprong.

Foto's van Floripa staan nu ook op onze photobucket.

Al met al was het super, we zijn uitgerust en gaan nu opnieuw een spannend stuk van de reis tegemoet.

We willen iedereen nogmaals een gelukkig nieuw jaar en een gezond en reislustig 2013 toewensen!! en Dank dat jullie ons allemaal volgen, wij genieten elke keer weer van jullie feedback en grappen op onze site ;)

Bolivia here we come!!

• 05 Januari 2013 - 10:26

Anita:

Nou dat was het boeiendste verslag tot nu toe, haha!
    Wij wensen jullie ook een heel goed 2013! Let en pas goed op elkaar en heb vooral veel plezier!
    Ben benieuwd naar jullie volgende verslag uit Bolivia!
    PS: ik heb geen foto's van Florida gezien?!
    Liefs en groetjes XXX Anita

• 05 Januari 2013 - 11:46

Liseeeeeeeeeee:

Heey skotties!

Het gaat gelukkig weer wat beter met mij hier :P :D Het komt aaaaaaaaaaaaaaallemaal goed! En met jullie ook :) Heeeeeeeeeeeeel veel plezier op jullie volgende onderdeel/stap van de reis, maar dat moet wel weer goed komen geloofk!

Snel weer skypeeen :D

Dikke kus en knuffel
    Xx. Lise

• 05 Januari 2013 - 15:38

Monique:

Toch wel leuk om jullie verhaal weer even te lezen. Ik weet wel dat ik het allemaal gehoord heb, maar zo lezen blijft ook leuk. De foto's zijn heel leuk. Ook leuk om plekken te herkennen, zoals waar jullie met z'n 2 boven op de rots staan tijdens jullie wandeling in het zuiden. Een heel herkenbaar punt voor mij. Ook leuk jullie allemaal in het wit. In welk huis is de foto van jullie beiden in het wit gemaakt? Dat is een heel mooi huis om zo te zien. Dat is toch niet Lido's huis?
    Nou nu op naar voor jullie beiden onbekende deel van de reis. heel veel plezier. En Ilse je mag niet thuis komen voor 1 december 2013. Dus je hebt nog een tijd te gaan. :)
    Liefs XXX

• 05 Januari 2013 - 17:45

Ellen:

Kort maar krachtig zullen we dan maar zeggen!
    Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2013 asssshooooooles. Dat het maar een mooi jaar mag worden, waarin veel dromen worden gerealiseerd en vele verhalen zullen ontstaan.
    Ik ga snel weer een keer aan de mail (als ik tijd heb tussen al het werken door ;))

Enjoy!
    XxX

• 05 Januari 2013 - 20:05

Mama Van Cecko:

Weer mooie foto's en leuk om zo weer een kijk te krijgen in jullie bezigheden ..........zal wel wennen zijn om weer te reizen maar er ligt weer een fantastisch avontuur voor jullie....en ik ben er weer erg benieuwd naar....het contact wordt nu weer wat minder jammergenoeg maar ik ben dan ook erg verwend de afgelopen weken.....heerlijk....genieten jullie maar weer van jullie reis en wat en wie je tegenkomt ...have fun....veel liefs..........

• 09 Januari 2013 - 16:48

Remy:

Weer foto`s om bij te kwijlen!!!!!!!!

Skypen met jullie was errug leuk, have fun in Peru en we spreken elkaar!!!!!!!

Dikke X